- Pokud chcete zaslat odpověď na Váš příspěvek e-mailem, vyplňte, prosím, kolonku "e-mail".
- Nepravdivé a urážlivé příspěvky budou smazány!
Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
jaká je cena nástrojeJAZZ acustic 17"
Ceny jsou v základu stejné, jako u el. verzí. Viz. katalog >> ceník >> jazzové
odkaz Cena se liší ve finálních úpravách - tzmn. ladění spodní a vrchní desky.
Tato úprava není podmínkou, je kalkulována podle typu doladění, který si vyberete.
Do galerie jsem přidal další nástroj: JAZZ acoustic 17".
Po fotografování, jsem tuto kytaru nerad vracel...
Mam otázku koukám vám na ceník a nemůžu přijít co je za tvar SM a ROCK jak vypadají?
Model Rock je tvarově stejný jako GH Hollowbody, SM je variací na Paul Reed Smith.
Dostal jsem se na Vaše stránky víceméně náhodou a jsem zatím visuálně uchvácen Vašim elektrickým kontrabasem. Nikde na webu jsem nic tak zvládnutého v tomto oboru neviděl. Docel rád bych vyzkoušel i zvuk. Léta po takovém kontrabasu toužím.
Také mne jako velkého fandu v gypsy jazzu zaujala informace Juliuse Sarközyho o vyrobeném kusu kytary ve stylu SELMER. Jelikož se této hudbě a nástrojům věnuji na svém portálu rád bych se o nástroji dověděl více, případně i o ceně za takový nástroj na míru
s pozdravem a úctou Karel Jačko
Jsem rád, že se Vám nástroje líbí. U kontrabasu jsme vsadili na spolupráci s profesionálními hráči, takže nástroj byl stavěn podle jejich požadavků na užitnost a vlastnosti. Tak snad se to povedlo
.
Nástroj lze po dohodě vyzkoušet téměř kdykoli.
Kytary v Selmer stylu máme ve výrobě - budou postupně dokončovány tak, abychom je mohli prezentovat na podzimních veletrzích. Stavíme komorovou nylonku, komorovou s kovovými strunami a model bez rezonátoru s malým otvorem. Posledně jmenovaný už je před lakováním, odhaduji cca měsíc.
Ceny naleznete v sekci katalog - ceník - gypsy
Dobry den,
mel bych k Vam dotaz ohledne nasnimani nylonky. I po precteni nize uvedeneho prispevku o nylonove sedmistrunce vaham, jaky system by mohl byt idealni. Mam celomasivni smrk x fladr javor kytaru. Ma akusticky zajimavy "temny" a frekvencne basovejsi zvuk a chtel bych ji co nejlepe nasnimat pro pouziti v kapele. Vim, ze to nikdy nebude idealni, ale je pro mne lepsi varianta dobre znejici akusticky nastroj, nez dobre znejici elektricky nastroj, ktery nebude dobre fungujici akusticky.
Nechtel bych asi do lubu rezat diru na preamp a EQ to bych radeji resil externim systemem bud L R Baggs nebo Fishman.
Zajimal by mne Vas nazor jaky snimc pouzit do kytary jestli Fishman Acoustic Matrix, nebo L R Baggs i Beam. ci nejaky uplne jiny.
DEKUJI!!!
Dobrý den, Fishman je zvukově agresivnější, méně akustický, na druhou stranu bude fungovat standardně, s větší dynamikou a lépe se prosadí v kapele. Pravděpodobně budete bojovat s nevyvážením strun při použití snímání, ale to je otázka nástroje a bojují takřka všichni. Vyřeší to však pouze nejvytrvalejší
.
iBeam funguje skvěle, je hodně akustický, nebudete mít problém s vyronaností strun, ale nemusí si "sednout" se zvukem nástroje. Výsledekem může být zvýraznění některých frekvencí - nejčastěji na středech, občas na basech.
Rada těžká, pokud se nebojíte to risknout, volte iBeam. Pokud chcete hrát na jistotu, volte Fishman, případně o něco akustičtější L. R. Baggs Element Active.
diky za odpoved!
mozna bych iBeam zkusil radeji, ale moc nevim jaky zvolit typ, jestli klasicky iBeam nebo iBeam active. Jeste se to snad i deli na nylonove a kovove struny...
A neni IBeam slozitejsi na instalaci oproti klasicemu piezu napriklad jak jste uvedl Element Active... ?...
Dekuji :)
Určitě iBeam active. Pasivně je výsledek použitelný výjimečně.
Verze pro kovové a nylon struny se liší v provedení snímače. Nástroje mají jiné systémy žebrování, takže se verze kov nedá instalovat do nylon. nástroje. Opačně to lze.
Liší se i frekvenčním nastavením, ale to je spíš teorie. Ze zkušenosti se mi rozdíly nejevily podstatné.
Děkuji za odpověd,jste važně dobří!
odkaz
Děkuji za odpověd. Tohle je také překližka?
Tento Heritage je masiv. Nabízí se převážně se smrkovou deskou, mahagon je zde levnější náhrada.
Podle názorů hráčů se mi jeví, že majitelé mahagonových nástrojů by příště sahli raději po smrku.
Mimochodem Heritage nástroje nejsou zcela typické jazzové kytary, mluvíme - li o zvuku.
Ta galerie je opravdu krásná. Neplánujete přidat ještě mp3 kytar? Pak už by k dokonalosti nechybělo nic
Plánujeme
. Bohužel většinou nezbývá čas ani na fotografování, protože si každý chce nástroj převzít co nejdříve. A aby mp3 za něco stála a hlavně byla vypovídající, nejde to udělat za pět minut.
Do budoucna určitě budou!
DOBRÝ DEN ,jaký je ,prosím vaš názor na celomahagonové jazz kytary 17 inch.?
Co míníte celomahagonová kytara - pokud jde o dýhované nástroje viz. galerie --> muzeum --> Bräuer mahagon, jsou výsledné vlastnosti nástroje otázkou skladby použité překližky, především jejího jádra a také její tloušťky. Vnější dýhy, zde právě mahagon, jsou vzhledová záležitost a jejich vliv je druhořadý. Na jádra se mahagon nepoužívá. V případě Bräuer kytar byl na jádra použit většinou gabon.
V masivu jsem celomahagon neviděl a myslím, že to není vhodný materiál pro jazzovou kytaru.
Kluci, mám od vás dvě kytary, ale neumím na ně hrát. Poradíte mi? Kdyžtak vás zvu na oběd (ale neplatím). Zastavím se brzy, chtěl bych se poradit o výrobě ukulele. Novej web je parádní.
A to jsme Ti chtěli říct už dávno - Petr nemá talent! Ale 4 struny bys mohl zvládnout, jen to neuspěchat, na 6 taky dojde
.
Kdybys platil a nezval, měli bychom Tě ještě radši ( než máme, jistěže ).
Stav se, rádi Tě uvidíme, zatím na nás kouká pouze kluk z plakátu. Ale líbí se všem. Krásné kytaristky před ním omdlévají, drsní kytaristé taky...
Jo a až budete vrtulit, tak dej vědět
. Zatím se měj.Taky Petr
Do galerie jsem přidal nové fotografie kontrabasu :Elektric Upright Bass.
Dobrý den, chtěl bych si u Vás nechat vyrobit kytaru, která by byla jakousi kopií kytary Martin OM 28 z materiálu přední deska smrk, luby, zadní deska rio palisandr (předpokládám že se jedná o brazilský rosewood), hmatník eben. Parametry krku kytary, by měli být stejné jako je to u kytary Martin. Mohli by jste mi zaslat na můj e-mail honzano@email.cz cenovou nabídku? Děkuji za spolupráci. H.
Odesláno.
Chtel bych zakoupit snimac Benedetto B-6, nebo take Bartolini PBF-55. Bylo by to mozne u Vas? /dosud jsem nenasel prodejce pro CR/. Dekuji za reakci.
Ano, je to možné. Prozatím nemáme zprovozněný e-shop, takže v praxi to funguje tak, že nám pošlete objednávku e-mailem, my Vám zjistíme dostupnost a časový odhad, kdy je možné zboží dodat. Po zaplacení zálohy Vám zboží dodáme buď k nám do dílny nebo poštou či kurýrem.
Momentálně je nabídka od Evropského dodavatele:
Bartolini PBF 55 = 4 000,- Kč, Benedetto B-6 = 3 600,- Kč.
Dostupnost by měla být cca 2 týdny.
Omlouvám se za dočasný výpadek galerie. Pracuje se na tom. DÍKY.
Dobrý den,
bylo by možné nechat u vás vyrobit elektroakustickou sedmistrunnou kytaru (odpovídající typově klasické kytaře) s cutwayem? Ideálně by to mělo být něco tohoto typu:
odkaz (ale samozřejmě kvalitněji provedené). Vím, že je to vskutku neobvyklý požadavek, nicméně mám k němu své důvody - věnuji se převážně klasické kytaře a u té, pokud by kytara akusticky zněla alespoň trochu slušně, by byla sedmá struna v mnohých Bachových skladbách neocenitelným pomocníkem. Zároveň bych se chtěl začít více věnovat jazzu (což by byl asi primární účel dané kytary), ale k jazzovým a běžným elektrickým kytarám jsem nějak "nepřičichl" - mám rád mírně upravený zvuk elektroakustik a klasický hmatník. Vždy mi ale přišlo, že v sólové jazzové hře na běžnou kytaru tomu poněkud chybí basová linka, navíc by další basová struna výrazně zjednodušila mnohé hmaty.
Doufám, že z předchozího odstavce je zřejmé, co že bych to vlastně chtěl nechat vyrobit...
Bylo by možné nechat u vás něco takového udělat? Na jaké cenové rozpětí takovýto nástroj odhadujete?
Zdravím a přeji příjemný (pracovní?) den
Jakub Marian
Dobrý den, 7 strunná nylonka s cutawayem není technicky problém. Musíte si rozvážit, zda pro jazz nebo pro klasiku. Verze se zásadně liší a univerzální nástroj nebude fungovat dobře. Jde především o snímání - aby snímaný nástroj byl použitelný v jazzové kapele, musí být akusticky hodně utlumený, jinak se mezi ostatními nástroji neprosadí. To vyžaduje tuhou konstrukci. Stručně platí, že dobře hrající nylonka má velmi špatné vlastnosti při použití snímače.
Na klasiku potřebujete pravý opak - subtilní, akusticky dobře hrající kytaru. Použití s ostatními nástroji není v klasice tak problematické a snímání se většinou používá pouze jako přizvučení, ne jako primární výstup.
K odkazu - ten nástroj má několik problémů, patrných už z fotografie:
1) B-Band snímání je zvukově skvělé, ale snímače často přestávají hrát a je třeba je vyměnit, což není levná věc. Snad se časem najde materiál snímače, který tyto problémy nebude způsobovat.
2) Mechaniky jsou olejové, což u klasické kytary, 7 strunné tím spíš, způsobuje nevyváženost a padání nástroje na hlavici.
3) Uváděná menzura 630 mm je sice pohodlná, ale pro nylonové struny zcela nevhodná, pro 7. basovou ani nemluvě - delší menzury hrají lépe. Pro nylon je minimum 650 mm.
Cena je závislá na materiálu, snímání a luxusnosti provedení.
Celomasiv smrk x indický palisandr, hmatník + kobylka eben, dřevěné výložky cca. 33 000,- Kč.
Snímání např. L.R.Baggs Element Active 3 500,- pokud by stačil jeden snímač - vzhledem k rozteči strun na kobylce.
Ten odkaz byl míněn spíše jako určitá ukázka "ideje" daného nástroje, nechtěl bych dodržet stejnou konstrukci; menzuru bych chtěl určitě minimálně 650 mm.
Co se týče onoho "prosazení se v kapele" - co tím přesně myslíte? Po pravdě - nemám v nejbližší době v plánu stát se členem nějaké kapely, jsem jen devatenáctiletý kluk, pro nějž je kytara velkým koníčkem a který hraje prakticky jen sólově a "neziskově". Nemám ani v plánu začít se kytaře profesionálně věnovat v nějaké bližší budoucnosti. Výchozím předpokladem by tedy asi mělo být, že nástroj by byl určen k sólové hře.
Daný cenový odhad se, předpokládám, vztahoval pouze k materiálu. V jakém rozmezí odhadujete cenu práce samotné?
Každý nástroj v kapele zaujímá určité, vymezené frekvenční pásmo. Kytara se poměrně špatně prosazuje a je tedy nutné, aby její frekvenční rozsah vyplnil "volné místo". V principu jde o změnu konstrukce nástroje tak, aby měl výkonové maximum v určitém pásmu - buď vyšších nebo nižších středů. Středové frekvence jsou průrazné a slyšitelné i při malém výkonu. Pokusím se to uvést v příkladu jazzové kapely - basa, bicí, kytara, klavír nebo dechy. Basa výkonově převažuje nad basy kytary, ty nejsou slyšet, hi - hat bicích a částečně klavír či dechy zabírají zase výškové frekvence - opět kytara nemá šanci. Pokud máme kytaru, která je akustická, míněno - stavěna pro akustické sólové hraní, její spektrum je většinou bohaté na basy a na výšky, s propadem na středových frekvencích. Výsledkem je barevný, líbivý zvuk, který ovšem v kapele není dostatečně průrazný. To platí i v případě použití snímání. Nástroj pro "elektrické" hraní v kapele je tedy chudší na basy a výšky, včetně vyšších harmonických a naopak bohatý na středy. Akustický zvuk není tak barevný , ale o to průraznější. V praxi to znamená, že kytara je i při malém zesílení, dobře slyšitelná mezi ostatními nástroji. To samozřejmě souvisí i s menší náchylností na zpětnou vazbu.
Právě u nylonových nástrojů je problém "prosazení" ještě výraznější.
Důvodem je relativně malý výkon nástrojů a konstrukce, která nepočítá s ozvučením. Preferuje se barevný hlasitý akustický zvuk.
Protože snímací systémy, určené pro akustické kytary ( nemluvě o kytarových aparátech ), zvýrazňují především basy a výšky, plus vyšší harmonické, je téměř nemožné kvalitně ozvučit ryze akustický nástroj. Ostatně většina hudebníků se marně snaží skloubit kvalitní akustický zvuk s kvalitním elektrickým. Výsledkem je většinou agresivní, elektricky znějící nástroj. Částečně to lze eliminovat použitým snímáním, ale buď jsou to systémy na principu mikrofonu, které jsou extrémně náchylné na zpětnou vazbu nebo na principu kapacitních transducerů, které zase omezují dynamiku.
Nástroje určené pro "elektrické" hraní naopak poskytují měkký akustický zvuk i při použití "agresivnějších" snímacích systémů.
Shrnuto - buď budete mít kvalitní nástroj na akustické hraní nebo na elektrické. A je jedno, jestli budete hrát sám nebo v kapele. Univerzální nástroj nelze vyrobit.
Vyvíjeli jsme "elektrickou" nylonku pro Jaroslava Šindlera. Můžete ji slyšet při koncertech s Irenou Budweiserovou.
Cena je s prací. Asi bychom měli zdražit
Vase znalosti jsou uzasne. Skutecne obdivuji vasi praci.
Díky